• Hizmet Saatlerimiz

    Emsey Hospital, randevu sistemi ile hafta içi her gün saat 8:30-17:30 arası, cumartesi günleri saat 13:00'a kadar poliklinik hizmeti vermektedir.  

     24 saat boyunca kadın doğum, genel cerrahi, ortopedi ve travmatoloji, iç hastalıkları, çocuk sağlığı hastalıkları, anestezi ve reanimasyon, radyoloji,  uzman hekimlerimiz ve güler yüzlü, deneyimli hasta danışmanları hizmet vermekte, poliklinik hizmetinin yanında tüm radyoljik görüntüleme ve laboratuar tetkikleri yapılmaktadır. Ayrıca Ağız ve Diş Sağlığı saat 00:00 kadar ve Kulak Burun Boğaz polikliniğimiz hafta içi her gün saat 21:00’a kadar siz hastalarımıza hizmet vermektedir.

    Acil servisimiz ise her türlü sağlık ihtiyacınıza zamanında cevap vermek amacıyla, acil tip uzmanları, aile hekimleri, diğer nöbetçi ve icapçı doktor kadrosu ile 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

     

    Hasta Kimlik Bilgileri Doğrulama

    Hastanemize geldiğinizde sizi, Hasta Kabul karşılayacak ve tüm kimlik bilgileriniz ile randevunuzu kontrol edecektir. Yatış işlemleri sırasında; size adınız, protokol numaranız ve doğum tarihinizin yazılı olduğu bir kimlik bilekliği takılacaktır.

    Hemşireniz tüm takip ve tedavi sürecinde kimlik bilekliğinizi kontrol ederek kimliğinizi doğrulayacaktır. Bu nedenle lütfen bu bilekliği hastaneye girişinizden taburculuğunuza kadar kolunuzdan çıkarmayınız.

     

    Odanız

    Hasta kabul bölümümüzde yatış işlemlerimiz tamamlandıktan sonra odanız ile ilgili tanıtım, hasta danışmanınız ve hemşireniz tarafından yapılarak odanıza yerleştirileceksiniz.

     

    Telefon Görüşmeleriniz

    Odanızın dahili hat numarası, oda numaranızla aynıdır. Dışarıdan aramalarda oda numaranızın başına "1" ekleyerek ulaşılabilmektedir. Odalardan yapılan görüşmeler santral üzerinden gerçekleştirilmektedir. Odanızdaki telefondan "0" tuşlayarak santralimize ulaşabilirsiniz.

     

    Çağrı Merkezi

    24 saat kesintisiz olarak çalışan çağrı merkezi görevlilerimiz size 444 25 99 numaralı telefondan hizmet vermektedirler. Çağrı merkezinden muayene veya kontrol randevusu alabilir ve hizmetlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

    www.emseyhospital.com.tr internet adresimizden online randevu ve bolümler hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

     

    Televizyon

    Televizyonumuzun kullanımıyla ilgili hasta danışmanınızdan yardım alabilirsiniz. Diğer hastaların sağlığı ve huzuru açısından televizyonunuzun sesini, rahatsızlık vermeyecek seviyede tutmaya özen göstermenizi rica ederiz.

     

    İnternet

    Hastanemizde hasta ve yakınlarının kullanabilmesi için kablosuz internet sistemimiz bulunmaktadır.

     

    Havalandırma

    Havalandırma sistemimiz, ısıtma soğutma fan coil sistemi ile her alanda istenilen düzeyde iklimlendirme olanağına sahiptir. Oda pencereleri açılmadan da içerideki hava temizlenebilmektedir. Odadaki ayar düğmelerini kullanmak için hasta danışmanı ve hemşirelerinizden yardım isteyebilirsiniz.

     

    Teknik Servis

    Odanızda bulunan her türlü donanım (tv, koltuk, telefon vb.) ile ilgili ortaya çıkabilecek arızalar için teknik servisimiz 7/24 hizmetinizdedir. Teknik servis hizmetleri için hemşirenize başvurmanız yeterlidir.

     

    Odalarda Çiçek Kabulü

    Enfeksiyon riski sebebi ile yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilmemektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile resepsiyon tarafından teslim alınır, sizlere telefonla ön bilgi verilir. Gün içerisinde kartlarınız sizlere hasta danışmanları aracılığı ile iletilir. Çiçek teslim işlemimiz taburculuk işlemleri sonrasında size iletilen "Çiçek Kartı" ibrazından sonra resepsiyondan yapılmaktadır.

     

    Ziyaret Saatleri

    Ziyaret saatleri her gün 09.30 – 21.30 arasındadır. Ziyaret konusundaki istisnai durumlarda, lütfen doktor / hemşirenizle iletişime geçiniz.

     

    Hasta Ziyaretinde Bulunmaması Gereken Kişiler

    Öksürük, ateş, balgam çıkarma gibi şikayeti olanlar ve bilinen bir enfeksiyon hastalığı olan kişiler, herhangi bir kronik hastalığı olan kişiler, enfeksiyon almaya yatkın olan kişilerdir. 12 yaşından küçük çocukların mümkün olduğunca hasta ziyaretlerine ve hasta olmadıkları sürece hastane ortamına getirilmemeleri gerekir.

     

    Hasta İlişkileri Sorumlusu

    Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için görüş ve önerileriniz bizler için önemli ve değerlidir. Hasta ilişkileri sorumlumuz isteklerinizin en kısa sürede karşılanmasını sağlayacaktır. Lütfen öneri ve ihtiyaçlarınızı paylaşınız. Gündüz 2028, gece ise 2600 numaralı dahili hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

     

    Hemşire Çağrı Sistemi

    İhtiyacınız olan her durumda hemşirelik hizmetlerimiz 7/24 hizmet vererek yanınızda olacaktır. Yatak başucunuzda ve banyonuzda bulunan "Hemşire Çağrı Sistemi" hemşirelerimizin en kısa sürede size ulaşmasını sağlayacaktır.

    Yatağınızda, kordonun ucundaki çağrı düğmesine basmanız hemşirelerimizin çağrınızı duyması için geçerlidir. Odanıza ve servise ilk kabulünüzde servis hemşiremiz ve kat sekreterimiz size detaylı bilgi verecektir.

    Hastanede bulunduğunuz süre için ya da taburcu olduktan sonra, hastanızın bakımının bir hemşire tarafından yapılmasını istediğiniz takdirde, özel hemşire hizmeti sağlanabilmektedir.

     

    Kat/Temizlik Hizmetleri

    Kat hizmetlerimiz düzenli olarak her gün odanız ve çevresinin temizliğini sağlayacaktır.

     

    Diyetisyen

    Diyetisyenlerimiz hastanemize yatışınızdan taburculuğunuza kadar geçen süre boyunca sağlık durumunuz ile birlikte doktorunuzun tedavi programını da göz önünde bulundurarak size en uygun beslenme programını belirleyecek ve takibinizi yapacaktır.

     

    Yemek/ Yemek Saatleri

    Kahvaltı ve yemek servisiniz diyetisyen kontrolünde yemek servisi tarafından gerçekleştirilmektedir. Doktorunuzun veya diyetisyeninizin önereceği diyet programına göre aşağıdaki gibidir.

    Sabah kahvaltısı : 07:00-08:00

    Öğlen Yemeği: 12:00-13:00

    Akşam yemeği : 17:30-18:30

    Ara Öğünler; Doktorunuzun ve ya diyetisyeninizin önereceği diyet programına göre aşağıdaki gibidir. 10:00-15:00-21:00 Hastanemize dışarıdan yiyecek içecek getirmemeniz rica olunur. Lütfen sağlığınızı korumak için dışarıdan yiyecek içecek kabul etmemeye özen gösteriniz.

     

    Sigara

    Hastanemizde sigara içilmesi kanunlarca yasaklanmıştır.  Bırakmak istiyorsanız hekiminizden ve hemşirelik hizmetlerinden bilgi alabilirsiniz.

     

    İbadethane

    Hasta ve yakınlarının bütün dini ihtiyaçlarını karşılamaya özen gösteriyoruz. İnancınız doğrultusundaki ibadetinizi yapmanız için ibadethanemiz 4. Katta yer almaktadır. Burada sizlere yardımcı olabilecek bazı din kitapları, tesbih, baş örtüsü gibi bir takım malzemeler bulunmaktadır. Ayrıca odanızda bulunan dolaplarda seccade ve kıble yönünü belirten okları bulabilirsiniz.

    İnancınız doğrultusunda görmek istediğiniz din görevlisini lütfen kat sekreteri veya hemşirenize iletiniz.

     

    Sağlığınız ve Güvenliğiniz İçin

    Bizim için güvenliğiniz, sağlığınız kadar önemlidir. Kendi tedavi planınızı bilmeniz ve tedavinize katılmanız, daha hızlı ve güvenli olarak hastanemizden ayrılmanızı sağlayacaktır. Sizinle ilgilenen tıbbi ve idari ekibi tanıyabilmeniz amacıyla tüm hastane personelimiz üzerinde isim, resim, bölüm ve görevlerinin yazılı olduğu hastane kimlik kartları taşımaktadır. Hastane kimlik kartı olmayan bir kişinin sizinle ilgilenmesi durumunda lütfen güvenliğe bilgi veriniz.

     

    İlaçlarınız

    Kullandığınız ve yatışta yanınızda getirdiğiniz her türlü ilaç konusunda doktorunuz ve hemşirenizi bilgilendirerek ilaçlarınızı kendilerine teslim ediniz. Güvenliğiniz açısından kullandığınız ilaçlarınızın doktor ve eczane tarafından onaylanması gerekmektedir.

     

    Ambulans

    Ambulansımıza 444 25 99  nolu telefonumuzdan 24 saat ulaşabilirsiniz. Taburcu olurken ambulans hizmetinden yararlanmak isterseniz, hemşirenize ve taburcu işlemlerinizi yürüten personele başvurabilirsiniz.

     

    Güvenlik

    Hastanemizin güvenlik hizmetleri, rahatınız ve huzurunuzu sağlamak amacıyla 24 saat hizmet vermektedir. Kişisel eşyalarınızı, değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyalarınızın sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız. Hastalarımız ve refakatçileri, odalarda kendi kullanımlarına tahsis edilmiş kasayı değerli eşyalarını saklamak amacıyla kullanabilirler. Güvenlik görevlilerine ulaşmak için 2015 numaralı dahili telefonu arayabilirsiniz.

     

    Otopark Hizmetleri

    Hastanemizde misafir olduğunuz sürece siz, aileniz ve refakatçiniz hastanemiz otoparkından ücretsiz olarak yararlanabileceksiniz. Hasta indirme bindirme amaçlı olarak ana giriş ve acil servis kapıları önünde kısa süreli park yapabilirsiniz.

     

    Taksi

    Ulaşım ile ilgili sorularınız ve taksi çağırmak için hasta yatış taburcu yetkililerimizle irtibata geçiniz.

     

    Memnuniyet Anketi

    Öneri düşünce ve ihtiyaçlarınızı odanız ve kat koridorunda bulunan “Yatan Hasta Memnuniyet Anketi”ni doldurarak bizlere iletebilirsiniz. Formları bankolarda bulunan anket kutularına atabilir veya Hasta ilişkileri Sorumlusuna iletebilirsiniz. Görüşleriniz hastanemizin hizmet kalitesine önemli katkılar sağlayacaktır, doldurduğunuz anketlerin titizlikle değerlendirileceğini belirtir, işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

    İnternet aracılığıyla değerlendirme yapmak için web sitemizde yer alan görüş ve öneriler bölümündeki form aracılığıyla değerlendirmelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

     

    Bebek Dostu Hastane

    Hastanemiz; 2012 yılından bu yana “Bebek Dostu Hastane”dir. Gebelikten itibaren anne adaylarını,

    Anne sütü ve emzirme konusunda bilgilendiren, doğumdan hemen sonra bebeklerini emzirmesini sağlayan, güncel bilgilerle eğitilmiş sağlık personeli yardımıyla annelere, bebeklerini nasıl emzirecekleri konusunda yardımcı olan hastanemiz; 2012 yılında Bebek Dostu Hastane unvanını almış, hala bu unvanı korumaktadır.

    Hastanede yattığınız süre boyunca bebeğiniz yanınızda kalır ve yalnızca görevli hemşire tarafından bilginiz dâhilinde odadan dışarı çıkarılır.

     

    Operasyon Sonrası Kontrol Muayenesi

    Taburculuk aşamasında; ne zaman kontrole geleceğiniz kat sekreteri ve hemşiresi tarafından size bildirilecektir. Aynı zamanda size verilen “Randevu ve Takip Kartında kontrol tarihi ve saatinin de kayıtlı olduğunu göreceksiniz. Lütfen bu formu kaybetmeyiniz.

    Bir sorun yaşarsanız kontrol süresini beklemeden hekiminize ulaşabilirsiniz.

     

    Tercümanlık Hizmetleri

    Yabancı uyruklu hastalarımızın hizmet sürecindeki her türlü iletişim ihtiyaçları tercümanlık hizmeti sağlanarak kolaylaştırılmaktadır.

     

    Evde Bakım Hizmetleri

    Evde sağlık hizmeti sunumuna ihtiyacı olan hastalarımız, taburcu olmadan önce kat sorumlu hemşirelerine danışarak konu hakkında detaylı bilgi alabilirler.

     

    Yaşlı ve Engelli Hastalar

    Polikliniklerimizde ve acilde engelli ve yaşlı hastalar için oturma alanları ayrılmıştır.

    Poliklinik hasta kabul bankolarında engelli ve yaşlı hastaların hizmet alma önceliği olduğu belirtilmiştir. Öncelikli kayıt yaptırmaları ve öncelikli muayene olmalarını sağlamak amaçlanmıştır.

    Poliklinikte ve acilde birer tuvalet engelli kişilerin kullanıma yönelik düzenlenmiştir. Asansörlerimizde görme engellilerin okuyabileceği numaralandırma mevcuttur.

    Ayrıca hasta karşılama ve yönlendirme elemanları, engelli ve yaşlı hastalara eşlik ederek hizmet almalarını kolaylaştırmaktadır.

    Otoparkta engelli kişilere ayrılmış park alanları mevcuttur. Yatan hasta katlarımızda engelli hastalarımız için odalarımız mevcuttur.  

     

    El Hijyeni ve Enfeksiyonlardan Korunma

    Ellerin uygun bir şekilde yıkanması enfeksiyonların önlenmesinde en önemli uygulamadır. Bu nedenle hastanemizde tüm hasta bakım alanlarında ve hasta odalarında herkesin el yıkayabilmesi için alanlar bulunmaktadır.

     

    Ellerinizi;

    • Tuvaleti kullanmadan önce ve sonra,
    • Kirli eşyalara dokunduktan sonra,
    • Yemekten önce ve sonra,
    • Pansuman bölgesine dokunmadan önce sonra,
    • Her hasta odasına giriş ve çıkışınızda,

    15 saniye süre ile su ve sabunla yıkayınız.

    Sağlık çalışanları size herhangi bir işlem yapmadan önce ellerini yıkamakla yükümlüdür. Gerekirse hatırlatmaktan çekinmeyiniz.

    Enfeksiyonun çeşidine göre hastanede yatan diğer hastaları ve personeli korumak için maske, eldiven, önlük kullanımı hatta ziyaretçi kısıtlaması gerekebilir. Bu gibi durumlarda doktor ve hemşireniz alınacak önlemler hakkında sizi bilgilendirecektir.

     

  • Hizmetlerden Yararlanma Hakkı:  Adalet ve Hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlık hizmetlerinden faydalanma. Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet alma hakkı vardır.

     

    Bilgilendirme ve Bilgi isteme:  Her türlü sağlık hizmetinin ve imkanının neler olduğunu öğrenmeye ve sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı isteme hakkı vardır.

     

    Sağlık Kuruluşunu Ve Personelini, Seçme Ve Değiştirme:  Sağlık kuruluşunu seçmeye, değiştirmeye ve seçtiği sağlık tesisinde verilen sağlık hizmetlerinden faydalanmaya, sağlık hizmeti verecek vermekte olan tabiplerin ve diğer sağlık çalışanlarının kimliklerini, görev ve unvanlarını öğrenmeye seçme ve değiştirmeye hakkı vardır.

     

    Mahremiyet:  Hastalarımızın tüm tedavi sürecinde mahremiyete uygun bir ortamda hizmet alma hakkı vardır. Hastanemize başvuran tüm bireylerin sağlık durumu, tıbbı durumu, ve kişiye özel tüm bilgiler ölümünden sonra bile gizli kalacak biçimde korunur. Hastaya ait bu bilgiler hastanın açık izni veya mahkemenin kesin isteği üzerine açıklanabilir.

     

    Tedaviyi Reddetme, Durdurma Hakkı:  Kanunen zorunlu haller dışında ve doğabilecek olumsuz sonuçların sorumluluğu hastaya ait olmak üzere, hasta kendisine uygulanması planlanan veya uygulanmakta olan tedaviyi reddetme veya durdurmasını isteme hakkına sahiptir.

     

    Güvenlik:  Herkesin sağlık kurumunda güvenlik içinde olmayı bekleme ve bunu isteme hakkı vardır. Hastaların, ziyaretçi ve refakatçi gibi yakınlarının can ve mal güvenliklerinin korunması ve sağlanması için gerekli tedbirler hastanemizce alınır. Hastanemizde çocuklar, engelli bireyler ve yaşlılar ( yalnız, bakıma muhtaç, refakatçisi olmayan ) için uygun koruma önlemleri alınmıştır.

     

    Dini Vecibeleri Yerine Getirebilme:  Hastalarımız dini farklılık gözetilmeksizin ve tedaviye engel olmadığı sürece dini vecibelerini serbestçe yerine getirme hakkına sahiptir.

     

    İnsani Değerlere Saygı Gösterilmesi, Saygınlık Görme Ve Rahatlık:  Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güler yüzlü, nazik, şefkatli bir ortamda, her türlü hijyenik şartlar sağlanmış gürültülü ve rahatsız edici bütün etkenler giderilmiş bir sağlık hizmeti almaya hakkı vardır.

     

    Ziyaret Ve Refakatçi Bulundurma:  Hastanemizce belirlenen usül ve esaslar çerçevesinde ziyaretçi kabul etmeye ve mevzuatın ve hastanemizin imkanları ölçüsünde ve hekimin uygun görmesi halinde refakatçi bulundurmaya hakkı vardır.

     

    Şikayet /Görüş Ve Öneri Bildirme Hakkı:  Hasta ve hasta ailesi hasta haklarının ihlali halinde hastanemizde şikayet mekanizmasının başlatılması, gözden geçirilmesi, sonuçlandırılması ve sonucundan haberdar edilmesi hakkına sahiptir

  • Bilgi Verme

    Tıbbi hizmet vermekle görevli doktor ve hemşirelere sağlık durumuyla ilgili tam ve doğru bilgi vermek.

    Önerilere Uyma

    Hastamız tedavisinden sorumlu doktor tarafından önerilen tedavi planına uymakla ve doktorun talimatları doğrultusunda ilgili sağlık personelinin bakım planının yerine getirmesini kabullenmekle de yükümlüdür.

    Planlanan Tedaviyi Reddetme

    Hastamız doktoru tarafından planlanan tedaviyi reddetmekle doğacak sonuçlardan kendi sorumludur.

    Sağlık Kuruluşu Kurallarına Uyma

    Hastalarımız, sağlık kuruluşumuzun kural ve uygulamalarına uymak ile sorumludur.

    Saygı Gösterme

    Hastalarımız, sağlık kuruluşu içerisinde bulunan hasta ve yakınlarını tehlikeye sokan gürültü, ziyaretçi, duman gibi rahatsızlık verici durumlarda hastanenin alacağı tedbir ve kurallara uygun davranmakla sorumludur.

    Enfeksiyon Kontrol

    Hasta ve yakınlarımız enfeksiyon hastalıklarının yayılmaması için kendilerine önerilen tüm önlemler konusunda hassas davranmak ile sorumludur.

    Sağlık Hizmeti Giderlerinin Ödeme Sorumluluğu

    Hastalarımız tetkik ve tedavi giderlerini ödemek ile sorumludur. Demirbaş ve sarf malzemelerine kasıtlı olarak zarar veren hasta ve yakınlarımızın bunu ödeme sorumluğu vardır.

    Ödeme Sorumluluğu

    Hastalarımız tetkik ve tedavi giderlerini ödemek ile sorumludur. Demirbaş ve sarf malzemelerine kasıtlı olarak zarar veren hasta ve yakınlarımızın bunu ödeme sorumluğu vardır.

    Hasta Ziyaretçisi

    Hastalarımızın aynı anda mümkün olduğunca az ziyaretçi kabul etmesi, ziyaretçilerin yiyecek, içecek getirmemesi, başka hastalara ait eşyaları kullanmaması, hastane ziyaret saatlerine uyması sorumluluğu vardır.

  • Sevdiklerinizin yanınızda olması iyileşme sürecini hızlandırır ve hastalık sürecinde daha rahat bir dönem geçirmenizi sağlar. Bu nedenle ziyaretçilerinizin sizinle zaman geçirmesi bizim için önemlidir.

     

    Bununla birlikte;

    • Siz ameliyatta veya cerrahi işlemde iken, ziyaretçi ve yakınlarınızı odada beklemelerini,
    • Sağlığınız açısından ziyaretçi ve yakınlarınızın hasta yatağına oturmamalarını,
    • Ziyaretçilerinize ameliyat sona erdiğinde ilgili doktorun bilgi vermek için odanıza geleceğini bildirmenizi,
    • Ameliyat sonrası sağlığınız açısından odanıza aynı anda iki kişiden fazla ziyaretçi kabul etmemenizi,
    • Hastanede bulunduğunuz sürede sessiz bir ortam sağlamak adına yakınlarınızı hastanemiz kuralları doğrultusunda yönlendirmenizi,
    • Doktorunuz tarafından sağlığınız için ziyaret ve veya refakatçi uygulaması yasaklanmışsa bu kurala uymanızı,
    • Ziyaret öncesi ve sonrası mutlaka ellerinizi yıkamanızı,
    • Cep telefonu kullanımı konusundaki uyarıları dikkate almanızı sizin ve diğer hastalarımızın konforu için rica ederiz.

     

    Ziyaret Saatleri

     

    Ziyaret saatleri hergün 09:30-21:30 arasındadır. Ziyaret konusundaki istisnai (yoğun bakım) durumlarda, hemşire yada doktorla iletişime geçiniz.


    Hasta Ziyaretinde Bulunmaması Gereken Kişiler

     

    • Ateş,öksürük,balgam çıkarma gibi şikayeti olanlar ve bilinen bir enfeksiyon hastalığı olan kişiler,
    • Herhangi bir kronik hastalığı olan kişiler,
    • Enfeksiyon almaya yatkın olan kişiler,
    • Kötü yönde etkilenmemeleri için çocuk ziyaretçi

    kabul etmemenizi önemle rica ediyoruz.12 yaşından küçük çocukların mümkün olduğunca hasta ziyaretlerine ve hasta olmadıkları sürece hastane ortamına getirilmemeleri gerekir.

Hızlı Randevu